واحد فناوری اطلاعات و آمار دانشکده پزشکی

آخرین به روز رسانی یکشنبه, 21 تیر 1394 12:53

     

سرپرست واحد فناوری اطلاعات و آمار      
آقای مهندس امیر حسین نخجوانی  
  مهندسی کامپیوتر
 
 nakhjavania2[at]mums.ac.ir  
تلفن تماس : 38002204  

 

مسئول حضور و غیاب
     
خانم مهندس اعظم السادات شکرویی
 
 کارشناس حضور و غیاب

 shokroueia1[at]mums.ac.ir  
تلفن تماس :38002200  

شیرپوینت -پاسخگویی و رفع اشکال پاسخگویی و رفع اشکال
خانم مهندس نورمحمدی خانم مهندس طاهره سعیدی نیا
 کارشناس کامپیوتر    کارشناس کامپیوتر 
 nourmohammadif2[at]mums.ac.ir saeediniat2[at]mums.ac.ir
تلفن تماس :38002201 تلفن تماس :38002203

       
   
   
   

فناوری اطلاعات دانشکده پزشکی به واحد های پاسخگویی و رفع اشکال ، شبکه ،سخت افزار و نرم افزار ، وب سایت share point و واحد حضور و غیاب تقسیم می شود که فعالیت های هر واحد به شرح ذیل می باشد.

1.ایجاد اکانت موقت جهت نیرو های طرحی ، دانشجویان مهمان پس از ارسال درخواست از طریق اتوماسیون اداری

2.اعلام اکانت های دانشجویان و همکاران ، درخواست اکانت جدید و پیگیری در صورت مسدود شدن شناسه کاربری

3.پی گیری و درخواست vpn برای دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد

4.درخواست و پیگیری برای ایجاد درایو مجازی map drive برای همکاران و اساتید (ثبت در خواست در اتوماسیون اداری و سامانه فناوری اطلاعات )

5.عیب یابی و رفع مشکلات سخت افزاری و تعویض قطعات مشکل دار (ثبت درخواست در سامانه فناوری اطلاعات )

6.نصب و راه اندازی سیستم عامل ، نصب نرم افزار های مورد نیاز و آنتی ویروس ( ثبت درخواست در سامانه فناوری اطلاعات )

7.نصب پرینتر ، اسکنر ، یا دستگاه های چند کاره واحد ها ( ثبت درخواست در سامانه فناوری اطلاعات )

8.پاسخگویی و راهنمایی لازم در مورد نرم افزار ها سوالات همکاران در زمینه های مختلف رایانه ای

9.طراحی سامانه های شیرپوینت(سامانه ثبت خدمات فناوری اطلاعات ، سامانه ثبت سفارش غذا ، سامانه نظر سنجی ، سامانه بایگانی و... ) درخواست طراحی  بعد از هماهنگی با مسئول فناوری اطلاعات از طریق اتوماسیون اداری

10.پشتیبانی فنی وب سایت دانشکده پزشکی و گروه های زیرمجموعه

11.بررسی و در صورت نیاز تایید درخواست اساتید ،کارکنان و دانشجویان  در خصوص خرید pc  ،پرینتر ، اسکنر و مانیتور و نرم افزارهای کاربردی

12.اعلام مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری سیستم ها جهت خرید

13.بررسی و رفع عیب شبکه و قطعی اینترنت دانشکده

14.ثبت اثر انگشت اعضای محترم هیات علمی ، کارکنان و دانشجویان در دستگاههای تایمکس اثر انگشت و تصویر

15.وارد کردن اطلاعات در سامانه حضور و غیاب مشخصات پرسنل (بعد از ثبت اثر انگشت)

16.کپی کردن اثر انگشتها و تصاویر از طریق نرم افزار به دستگاههای مورد نظر در بخشهای مختلف بیمارستانها

17.درخواست محاسبه و تخلیه دستگاههای تایمکس به تفکیک گروهها (علوم پایه و بالینی)

18.ثبت ورود و خروج افرادی که در تردد مشکل داشته اند ( فقط از طریق نامه  تایید مسئول و یا مدیر گروه مربوطه در اتوماسیون اداری )

 

همکاران گرامی

درخواست های خود را به منظور خدمت رسانی هرچه سریع تر و بهتر در لینک زیر ثبت بفرمایید.

ورود به سامانه درخواست خدمات