پرسنل و شرح وظایف فناوری اطلاعات و آمار
مسئول واحد فناوری اطلاعات و آمار | ![]() |
||
آقای مهندس امیر حسین نخجوانی | |||
![]() |
|||
nakhjavania2[at]mums.ac.ir | |||
تلفن تماس : 38002204 |
مسئول حضور و غیاب |
|||
خانم مهندس اعظم السادات شکرویی |
|||
![]() |
|||
shokroueia1[at]mums.ac.ir | |||
تلفن تماس :38002200 |
شیرپوینت -پاسخگویی و رفع اشکال | ![]() |
پاسخگویی و رفع اشکال | ![]() |
خانم مهندس نورمحمدی | خانم مهندس طاهره سعیدی نیا | ||
![]() |
![]() |
||
nourmohammadif2[at]mums.ac.ir | saeediniat2[at]mums.ac.ir | ||
تلفن تماس :38002201 | تلفن تماس :38002203 |
ثبت و پیگیری درخواست خدمات
همکاران گرامی
درخواست های خود را به منظور خدمت رسانی هرچه سریع تر و بهتر در لینک زیر ثبت بفرمایید.
معرفی واحد
فناوری اطلاعات دانشکده پزشکی به واحد های پاسخگویی و رفع اشکال ، شبکه ،سخت افزار و نرم افزار ، وب سایت share point و واحد حضور و غیاب تقسیم می شود که فعالیت های هر واحد به شرح ذیل می باشد.
1.ایجاد اکانت موقت جهت نیرو های طرحی ، دانشجویان مهمان پس از ارسال درخواست از طریق اتوماسیون اداری
2.اعلام اکانت های دانشجویان و همکاران ، درخواست اکانت جدید و پیگیری در صورت مسدود شدن شناسه کاربری
3.پی گیری و درخواست vpn برای دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد
4.درخواست و پیگیری برای ایجاد درایو مجازی map drive برای همکاران و اساتید (ثبت در خواست در اتوماسیون اداری و سامانه فناوری اطلاعات )
5.عیب یابی و رفع مشکلات سخت افزاری و تعویض قطعات مشکل دار (ثبت درخواست در سامانه فناوری اطلاعات )
6.نصب و راه اندازی سیستم عامل ، نصب نرم افزار های مورد نیاز و آنتی ویروس ( ثبت درخواست در سامانه فناوری اطلاعات )
7.نصب پرینتر ، اسکنر ، یا دستگاه های چند کاره واحد ها ( ثبت درخواست در سامانه فناوری اطلاعات )
8.پاسخگویی و راهنمایی لازم در مورد نرم افزار ها سوالات همکاران در زمینه های مختلف رایانه ای
9.طراحی سامانه های شیرپوینت(سامانه ثبت خدمات فناوری اطلاعات ، سامانه ثبت سفارش غذا ، سامانه نظر سنجی ، سامانه بایگانی و... ) درخواست طراحی بعد از هماهنگی با مسئول فناوری اطلاعات از طریق اتوماسیون اداری
10.پشتیبانی فنی وب سایت دانشکده پزشکی و گروه های زیرمجموعه
11.بررسی و در صورت نیاز تایید درخواست اساتید ،کارکنان و دانشجویان در خصوص خرید pc ،پرینتر ، اسکنر و مانیتور و نرم افزارهای کاربردی
12.اعلام مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری سیستم ها جهت خرید
13.بررسی و رفع عیب شبکه و قطعی اینترنت دانشکده
14.ثبت اثر انگشت اعضای محترم هیات علمی ، کارکنان و دانشجویان در دستگاههای تایمکس اثر انگشت و تصویر
15.وارد کردن اطلاعات در سامانه حضور و غیاب مشخصات پرسنل (بعد از ثبت اثر انگشت)
16.کپی کردن اثر انگشتها و تصاویر از طریق نرم افزار به دستگاههای مورد نظر در بخشهای مختلف بیمارستانها
17.درخواست محاسبه و تخلیه دستگاههای تایمکس به تفکیک گروهها (علوم پایه و بالینی)
18.ثبت ورود و خروج افرادی که در تردد مشکل داشته اند ( فقط از طریق نامه تایید مسئول و یا مدیر گروه مربوطه در اتوماسیون اداری )